سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384

جزیره رودس یونان

جزیره رودس یونان از جزایر زیبا و دیدنی یونان است. این جزیره دارای مناظر جذاب و فوق‌العاده است و همچنین در این جزیره هتل‌های لوکس متنوعی وجود دارد که شما می‌توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و انواع امکانات ورزشی برای ورزش در کنار خانواده خود استفاده کنید. این امکانات و بسیاری دیگر از مکانهای تفریحی این جزیره مورد رضایت خاطر بیشتر توریست‌ها است. این جزیره به خاطر مجسمه کلوسوس که یکی از عجایب هفت‌گانه جهان بوده مشهور شده است. همچنین در رودز دیوارها و بناهای قدیمی وجود دارند که مربوط به زمان حکومت عثمانی‌ها بوده و با همان ساخت قدیمی در معرض دید گردشگران است.

جاذبه های تاریخی، تفریحی و طبیعی جزیره ی رودس شهرت جهانی دارد. اگر شما دوستدار موزه، آثار تاریخی، باستان شناسی و تفریحات گردشگری هستید می توانید با سفر به این جزیره خاطره ی بی نظیری را برای خود و خانواده ی خود فراهم کنید. در ماه آگوست نیز به ویژه حراجی های ویژه ای در این جزیره برای انواع مختلف برندها مشهور وجود دارد که برای افرادی که عاشق خرید هستند می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد. شما می توانید بهترین برندها را با کمترین قیمت ها خریداری کنید. تفریحات سواحلی ویژه ای در تمام سواحل جزیره ی رودس برای گردشگران موجود است.

شما می توانید در یک بعد از ظهر دلنشین در کنار یکی از سواحل آن مشغول ماهیگیری باشد و از طبیعت بی نظیر دریا نهایت لذت را ببرید.درباره رودوس بهتر است بدانید که تمامی موزه های موجود در جزیره ی رودس در تمام وقت های اداری آماده ی پذیرایی از گردشگران هستند. شما با حضور در این موزه ها می توانید یک سفر به اعماق تاریخ داشته باشید و زندگی گذشتگان را لمس کنید. بهترین موزه های آن در کاخ گرند مسترز قرار دارد. البته در این کاخ، گالری های فراوانی نیز برگزار می شود. پیاده روی بر روی دیوارهای مربوط به قرون وسطی نیز بسیار مورد توجه گردشگران است. معبد بازسازی آتنا و لیندوس آکروپلیس نیز شکوه و عظمت بیشتری به این جزیره بخشیده است. قلعه ی کاستلو کریتیناس از دیگر آثار بی نظیر موجود در این جزیره است.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

 

اینستاگرام ویزا سیر? تلگرام ویزاسیر? وات ساب ویزاسیر?