سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384
 

 

کارت موزه بگیرید

اگر مدت زیادی در هلند اقامت می‌کنید و قصد دارید از موزه‌های متعددی دیدن کنید، کارت موزه تهیه کنید. با پرداخت 60 یورو می‌توانید این کارت را تهیه کنید و به 32 موزه‌ی آمستردام و بیش از 400 موزه در سراسر هلند دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر قصد دارید چندین شهر هلند را ببینید و از موزه‌های آن‌ها دیدن کنید، حتما این کارت را تهیه کنید.

دوچرخه‌سواری کنید

دوچرخه‌سواری ارزان‌ترین روش حمل‌ونقل است. تنها با پرداخت چند یورو در روز می‌توانید دوچرخه کرایه کنید و از گشت‌و‌گذار در شهرها لذت ببرید. علاوه بر این، شهرهای هلند کوچک هستند و حتی بدون دوچرخه و با پای پیاده هم می‌توانید به گوشه و کنار آن‌ها به راحتی سر بزنید.

در فستیوال‌های رایگان شرکت کنید

در ماه‌های تابستانی همه از خانه‌ها بیرون می‌روند. کنسرت‌های رایگان، فستیوال‌ها و نمایش‌های مختلفی برگزار می‌شود و بازارچه‌های متعددی برپا می‌شود. از این تفریحات رایگان استفاده کنید و با تجربه‌ای متفاوت به خانه برگردید.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیر تلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر