سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384

پاناگیا پاراپورتیانی یونان

یونان همیشه برای گردشگران دارای جذابیت خاصی بوده است، خصوصا جزایر یونان که جذابیت های خاص خود را دارند. 

میکونوس از جزایر معروف کشور یونان است که در دریای مدیترانه واقع شده است و به عنوان جزئی از جزایر کیکلادس محسوب می شود. در طول سال گردشگران زیادی از این جزیره و جاذبه های دیدنی میکونوس بازدید می کنند. طبق آخرین سرشماری هایی که انجام گرفته است این جزیره بیش از 10 هزار جمعیت دارد.

یکی از جاذبه های دیدنی میکونوس، پاناگیا پاراپورتیانی است که از آن به عنوان کلیسای لیدی پاراپورتیانی نیز یاد می شود و از جمله جاذبه های دیدنی میکونوس که برای علاقمندان به اماکن تاریخی و مذهبی قابل توجه است. این جاذبه دیدنی در امتداد خط ساحلی این جزیره قرار دارد. پاناگیا پاراپورتیانی از معماری خاصی برخوردار است که دارای دیوارهای سفیدی است و در ابتدای محله کاسترو در چورا قرار دارد. در قرن چهاردهم پنج کلیسای بر روی هم ساخته شدند که شکل کنونی این کلیسا حاصل ترکیب این پنج کلیسا است که آن را به یکی از ساختمان های نادر تبدیل کرده است.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

 

اینستاگرام ویزا سیر? تلگرام ویزاسیر? وات ساب ویزاسیر?