سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384
 

 

بروکسل، سیستم حمل و نقل عمومی بسیار گسترده‌ای دارد که شامل تواموا، اتوبوس و مترو است. به همین دلیل تقریبا از همه جای شهر به یکی از این وسایل حمل و نقل عمومی، دسترسی دارید. بلیط تک سفره‌ی مترو، 2?5 یورو قیمت دارد. با پرداخت 7?5 یورو می‌توانید بلیط روزانه بگیرید و هرچقدر که خواستید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. بلیط‌های سه روزه کمتر از 10 یورو قیمت دارند و برای همه‌ی وسایل حمل‌ و نقل عمومی قابل استفاده هستند. تاکسی در بروکسل بسیار گران است و به ازای یک مسیر کوتاه 5 دقیقه‌ای تا 18 یورو هزینه دارد. به هیچ عنوان سوار تاکسی نشوید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

میانگین هزینه روزانه پیشنهادی: 40 تا 50 یورو

البته این هزینه‌ی پیشنهادی در شرایطی است که صرفه‌جویی کنید یعنی در هاستل اقامت کنید، کمتر بیرون غذا بخورید و خودتان آشپزی کنید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. البته با به کار بستن نکاتی که در ادامه عنوان می‌کنیم می‌توانید هزینه‌های سفرتان را از این مقدار کمتر کنید ولی اگر بخواهید در اقامتگاه بهتری بمانید و بیشتر وعده‌های غذایی را از بیرون بخرید، هزینه‌های سفرتان سر به فلک می‌کشد!

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیرتلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر