سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384
 

 

وسایل حمل‌ونقل عمومی در همه‌ی شهرهای جمهوری چک، گسترده و قابل اطمینان است. بیشتر شهرها سیستم تراموا دارند که قدمت آن به دوران کمونیست بر می‌گردد. پراگ، مترو هم دارد که فقط سه خط دارد و به مهم‌ترین نقاط این شهر دسترسی دارد. بلیط تک‌سفره کمتر از 25 کرونا برای مسیرهای 30 دقیقه‌ای و 37 کرونا برای مسیرهای 90 دقیقه‌ای است.

پراگ به راننده تاکسی‌های متقلبش بدنام است. تنها سرویس تاکسی‌رانی که قیمت‌های واقعی دارد و قابل اطمینان است، تاکسی‌های AAAهستند. اگر احساس کردید که راننده قصد دارد سرتان کلاه بگذارد یا آسیبی به شما بزند، نهایتا 370 کرونا بدهید و سریعا ماشین را ترک کنید.

سفر بین شهری با قطار بسیار راحت است البته انتظار قطارهای مدرن و جدید نداشته باشید. برای اینکه هزینه‌ی سفرتان کمتر شود، در صورت امکان، بلیط خود را از قبل در ایستگاه تهیه کنید. اتوبوس‌های شبانه به سایر کشورهای اروپایی مثلا لهستان و مجارستان رواج دارد. قبل از برنامه‌ریزی برای سفر، از طریق اینترنت مسیرها و کرایه‌های Orange Ways را بررسی کنید.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیر تلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر