سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384
 

 

در تورهای پیاده‌روی رایگان شرکت کنید

این تورها روشی عالی برای آشنایی با تاریخچه ی شهر است و شما را با مهم‌ترین جاذبه‌های هر شهر آشنا می‌کند. از مزایای این تور می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد و اینکه از طریق این تورها، حال و هوای شهر و اهالی مردم را از نزدیک می‌بینید.

غذاهای سبک و حاضری بخورید

در رستوران‌های معمولی و کافه‌های ایتالیا غذاهای سبک و حاضری مثل پیتزا و پنینی در قالب قطعات کوچک فروخته می‌شوند که قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. اگر زیاد گرسنه نیستید می‌توانید این غذا را بخورید و مقدار قابل توجهی در هزینه سفرتان صرفه‌جویی کنید.

از طریق کوچ سرفینگ، میزبان پیدا کنید

اماکن اقامتی در ایتالیا قیمت‌های بالایی دارند و حتی هاستل‌ها در ایتالیا گران است. ارزان‌ترین راه برای اقامت در ایتالیا، استفاده از کوچ سرفینگ و پیدا کردن یک میزبان از بین اهالی است. این میزبان‌ها به رایگان در خانه‌ی خود از شما پذیرایی می‌کنند و می‌توانند دوست و راهنمای خوبی برای گشت‌وگذار در شهرها باشند.

از سرویس‌های اشتراک خودرو و تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنید

با استفاده از سرویس‌هایی مثل اوبر می‌توانید اینترنتی ماشین بگیرید که قیمت آنها از تاکسی کمتر است یا یک مسیر را با کسی همسفر شوید و هزینه‌ی سفر را با هم تقسیم کنید. به این ترتیب یک همسفر دارید و در هزینه‌های رفت‌وآمد خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیر تلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر