سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384
 

 

از سرویس‌های اشتراک سفر استفاده کنید

برای اینکه در هزینه‌های سفر بین‌شهری یا داخلی صرفه جویی کنید، می‌توانید از سرویس‌های اشتراک سفر مثل BlaBlaCar استفاده کنید. با کمک این سرویس‌ها می‌توانید یک مسیر را با چند نفر دیگر همسفر شوید و هزینه‌های سفر را بین خودتان تقسیم کنید. رانندگان این سرویس همگی تایید شده و قابل اطمینان هستند و استفاده از این سرویس کاملا امن است. البته معایبی هم دارد از جمله اینکه ممکن است هماهنگی آن سخت باشد و به سرانجام نرسد. به همین دلیل باید در زمان سفرتان کاملا انعطاف‌پذیر باشید. 

وعده ناهار را در رستوران بخورید

اگر دوست دارید غذا خوردن در رستوران‌های فرانسوی را تجربه کنید، این کار را به وعده‌ی ناهار موکول کنید. در وعده‌های ناهار، معمولا غذاها مختصرتر هستند و قیمت آن‌ها تقریبا نصف منوی شام است.

در سایت کوچ‌سرفینگ، یک میزبان پیدا کنید

 با کمک این سرویس می‌توانید در منزل یکی از اهالی، رایگان اقامت کنید. به این ترتیب می‌توانید ارتباط نزدیکی با یکی از اهالی داشته باشید و سبک زندگی آن‌ها را از نزدیک ببینید. همچنین، یک راهنمای محلی دارید که زیروبم شهر و جاذبه‌های آن را به شما نشان می‌دهد. در فرانسه میزبان‌های زیادی آماده‌ی پذیرایی از گردشگران هستند. در فصل‌های شلوغ گردشگری، حتما درخواست خود را از مدت‌ها قبل ارسال کنید. حتما در یکی از سفرهای خود این روش را امتحان کنید.

از مزایای زیر 26 ساله بودن استفاده کنید!

فرانسه تخفیف‌های قابل توجهی برای افراد زیر 26 سال دارد. برای استفاده از این فرصت باید کارت دانشجویی بین‌المللی داشته باشید.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیر تلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر