سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384

 

وضعیت آب‌ و‌ هوا

آب‌وهوا در اسپانیا تنوع زیادی دارد و در بخش‌های مختلف آن، متفاوت است. اسپانیا متنوع‌ترین کشور اروپا از نظر آب‌وهوا است و 13 نوع آب‌وهوا و اقیلم متفاوت دارد و در دنیا نیز، دهمین کشور با تنوع آب‌وهوایی است. پنج منطقه‌ی آب‌وهوایی اصلی دارد که با توجه به شرایط جغرافیایی، تغییر می‌کند.

آب‌وهوای مدیترانه‌ای یکی از چند نوع اقلیم اسپانیا است. از ویژگی‌های این آب‌وهوا می توان به تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های مرطوب و خنک اشاره کرد. این آب‌وهوا بیشتر در منطقه‌ی شبه‌جزیره‌ی ایبری مشاهده می‌شود. البته در نواحی شمالی این اقلیم کم کم جای خود را به اقلیم اقیانوسی می‌دهد. در نواحی کم‌ارتفاع‌تر، آب‌وهوای مدیترانه‌ای استاندارد و در نواحی مرتفع‌تر به دلیل ارتفاع بالا، آب وهوای مدیترانه‌ای با تاثیرات اقلیم قاره‌ای، مشاهده می‌شود.

آب‌وهوای مدیترانه‌ای با تابستان‌های گرم در نواحی جنوب غربی اسپانیا مشاهده می‌شود. آب‌وهوای اقیانوسی در نواحی شمالی کشور است و این منطقه معمولا در زمستان بارش برف هم دارد.

آب‌وهوای نیمه‌خشک در نواحی جنوب شرقی اسپانیا وجود دارد. در این اقلیم، آب‌وهوای گرم و خشک تا بعد از تابستان نیز ادامه پیدا می‌کند و پوشش گیاهی بسیار محدودی در این منطقه وجود دارد.

آب‌وهوای قاره‌ای با تابستان‌های گرم در بسیاری از نواحی شمال شرقی اسپانیا حاکم است و ممکن است در بعضی نواحی مرتفع نیز مشاهده شود.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیر تلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر