سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعیین وقت سفارت

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر مشاوره تخصصی رایگان پاسخگویی ۲۴ ساعته در واتساپ و تلگرام. اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند. visasair.ir telegram: visasair instagram: visasair visasair@gmail.com 09354909384
 

 

هزینه‌ی محل اقامت

اقامتگاه‌ها در اسپانیا نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی، ارزان‌تر هستند. هزینه‌ی اقامت در خوابگاه هاستل‌ها شبی 15 یورو است و در شهرهای بزرگتر تا 30 یورو هم می‌رسد. اتاق‌های خصوصی هاستل‌ها از شبی 40 یورو شروع می‌شود که این قیمت برای اتاق دو تخته است . وای فای رایگان، یکی از امکانات استاندارد هاستل‌ها است و معمولا بیشتر هاستل‌ها، صبحانه‌ی رایگان هم می‌دهند.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان از شبی 45 یورو به ازای اتاق دوتخته شروع می‌شود و در شهرهای بزرگ افزایش می‌یابد. در مناطق دور از مرکز شهر و دور از نواحی توریستی، هزینه‌ی اقامت در هتل‌ها کمتر می‌شود. یکی دیگر از انتخاب‌هایی که برای پیدا کردن محل اقامت دارید، استفاده از سایت Airbnb است که در شهرهای بزرگ رایج است. اقامتگاه‌های اشتراکی در این سایت از شبی 25 یورو شروع می‌شود. برای اینکه یک خانه یا واحد آپارتمان کامل کرایه کنید، شبی 80 یورو باید بپردازید. در سراسر اسپانیا بیش از 400 کمپ با امکانات پایه برای اقامت مسافران وجود دارد. اگر چادر مسافرتی دارید، می‌توانید شب را در یکی از این کمپ‌ها سر کنید. هزینه‌ی اقامت در این کمپ‌ها از شبی 15 یورو شروع می‌شود.

 

تعیین وقت سفارت با ویزا سیر

مشاوره تخصصی رایگان

پاسخگویی 24 ساعته در واتساپ و تلگرام

اتریش آلمان مجارستان چک فرانسه ایتالیا اسپانیا یونان هلند فنلاند

visasair.ir

visasair@gmail.com

09354909384

اینستاگرام ویزا سیر تلگرام ویزاسیر وات ساب ویزاسیر